Friday, November 22, 2013

სასწავლო პროექტი

1. პროექტის სახელწოდება:  ასკოლო ავტობუსის ოპტიმალური მარშრუტის დადგენა

2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებით:  სასკოლო ავტობუსისთვის, რომელიც  სოფლის სკოლიდან 1,5კმ-ზე მეტი მანძილიდან  სკოლაში მოიყვანს მოსწავლეებს,მოძრაობის ოპტიმალური  მარშრუტის შედგენა


3.პროექტის აქტუალობა:მოსწავლეებს საშუალება მიეცემათ პრაქტიკულად გამოიყენონ მათემატიკის კურსში შესწავლილი სტატისტიკის საკითხები.

4.პროექტის მიზნები:მოსწავლეებისათვის დამოუკიდებლად მუშაობის უნარის განვითარება და მათთვის კეთებით სწავლის პირობების შექმნა.

5.მონაწილეთა ასაკი;საბაზო საფეხური, მე-8 კლასი

6.ვადები/ხანგრძლივობა:1 კვირა

7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები ,რაც შეიძლება შეიქმნას ;:შეიქმნება სასკოლო ავტობუსის ოპტიმალური მარშრუტი

,8.პროექტისათვის საჭიროძირითადი  რესურსები:სოფლის რუკა,ფორმატის ქაღალდი,საწერი საშუალებები,ფორმატის ქაღალდიინტერნეტში ჩართული,             კომპიუტერი, კალკულატორი.

9.    პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):

ა)მოსწავლეთა სამი ჯგუფის ,დაკომპლექტება
ბ)თითოეული ჯგუფი აირჩევს სკოლის 4 კლასს,მარტივი კითხვარით დაადგენს ვინ რომელ უბანში ცხოვრობს,საჭიროებს თუ არა ავტობუსით სარგებლობას.
გ)პროექტის მიმდინარეობისა და მიღებული შშედეგების ამსახველიპრეზენტაციის დროს ჯგუფები შეაჯერებენ შეგროვილ  მონაცემებს ,დაადგენე იმ უბნებს სადაც ცხოვრობსმოსწავლეების მნიშვნელოვანი რაოდენობა .
დ)რუკის საშუალებით შეარჩევენ ავტობუსის გაჩერების სავარაუდო პუნქტებს და ამ პუნქტების ერთმანეთთან დამაკავშირებელ გზებს.
ე)რუკაზე მითითებული მასშტაბის გამოყენებითდაადგენენ პუნქტებს შორის მანძილებს და მათ დასაფარად საჭირო დროს.გამოითვლიან ყველა მარშრუტის სავარაუდო სიგრძეს შეადარებენ და დააკავშირებენ ერთმანეთთან მოძიებულ ინფორმაციას და შეარჩევენ საუკეთესო მარშრუტს.

10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კა.ვშირი;
შესაბამისობა სასწავლო გეგმის შედეგებთან და ინდიკატორებთან;
მათემატიკაVlll.11.(მონაცემთა ანალიზი,ალბათობა და სტატისტიკა)
შედეგი:მოიპოვებს მონაცემებს და წარმოადგენს მათ დასმული ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით.
მათ.Vlll.4.(რიცხვები და მოქმედებები)
(2)ირჩევს და იყენებს სიდიდის ცვლილების შესაფერის ერთეულებს;გამოსახავს მცირე ერთეულს დიდი ერთეულის გამოყენებით.

 11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი);ეთერი მეგუთნიშვილი

12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტ:eteri.gulnazi.megutnishvili@gmail.com

13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:eteri-megutnishvili.blogstop.com

No comments:

Post a Comment